lördag 25 februari 2012

Lancome

Hihi jag blev nog lite sminkinspirerad efter den här veckan. Jag har inte använt smink på så länge att jag känner att jag kanske vill göra det lite mera nu. Känna sig lite extra vardagsfin emellanåt och inte bara vanlig/tråkig..

Jag tog med mig Henrik och mötte upp Kattis på stan och vi gick runt och kikade i affärer. Jag hade innan vart in på Åhlens och fått lite foundation i ansiktet, som jag då skulle gå runt med ett tag och se hur det blev.. Jag var nöjd och alla tyckte jag passade bra i det så jag gick tillbaka och köpte den.. Det blev den dyraste dom hade (hoppsis) men den bästa.. Det blev även en del borstar och en rouge :) Smink och sminkborstar är svindyrt, tur att man inte använder det allt för ofta. Nu skulle jag bara vilja ha någon fin lite topp så är jag nöjd i några månader till känns det som :)

Det blev helgsbuffén på Tajmahal innan vi for hem. GOTT!

Inga kommentarer: