söndag 19 februari 2012

Ny svensk serie

jag ropade Hej förtidigt igår kväll när jag tyckte jag var frisk och mådde bra. Det fick jag tillbaka under natten :( Idag blir det en till innedag då det snöar och har sig där ute idag igen. Vi fick knappt upp ytterdörren förut då det snöat så mycket igår och i natt!! Det blir för Henrik att skotta sen :) Såg idag att det hade vart en klass2 varning och en massa trafikkaos/olyckor igår, tur att jag höll mig inne!

Jag ska bada Lilly idag. Jag har skjutit upp det för att jag vart sjuk och orkeslös.. Det började ju med att jag inte kunde böja ryggen och nu magsjuka.. Men jag måste verkligen ha henne i badet nu, pälsen har börjat tova sig pga att den är såpass fet. När jag får mina enorma summor lön (haha :P Not) ska jag investera i en bra hårtork till Lillsan så det går snabbare att torka henne.

Nu sitter jag och dricker lite kaffe och tittar på en ny svensk serie Arne Dahl - Misterioso..  Det finns 5 DVDer och 4 avsnitt på varje.. Nu vet jag vad jag gör när jag har tråkigt :) Det är såklart en polisserie, finns det andra svenska serier? haha


Inga kommentarer: