torsdag 16 februari 2012

Bästa sättet att bli av med några kilo.

Bli sjuk! Få en rejäl magsjuka.. Nej nu skoja jag bara, visst går man ner i vikt av magsjuka men jag tror att det är endast vatten som man blir av med och det får man snabbt tillbaka när man blir frisk igen!

Igår och idag har jag druckit en del vätskeersättning så snart ser jag väl ut som ett pluffs ist :) Ett bra tips till den som är magsjuk är att äta Verums hälsoyougurt, den är både laktosfri och har miljarder med goda bakterier i sig. Jag tror den är en mycket bra "medicin" för magsjuka. Jag känner då skillnad sen jag åt en liten mugg igår kväll och i morse.

Jag sitter och tänker på Verums reklam med de små bakteriefigurerna som ser ut som spöken, haha jag får då bilder av hur de fajtas med de onda bakterierna som i serien en cell-sam historia! Den serien gick alltid på sommarlovs-morgon när jag var liten och jag såg ett avsnitt för några veckor sedan. En mycket bra och lärorik serie för både stora och små :)


Inga kommentarer: