fredag 10 februari 2012

Melon

Här sitter vi och äter lite Melon :) Vi sparar helggodiset tills imorgon och melodifestivalen.



Annars!
Skoldagen var förjävlig då jag ännu en gång "rök" ihop med en person som enligt mig är störd i huvudet. Han är helt jävla känslokall mot invandrarna i klassen när dom berättar hemska berättelser ur deras liv, hur deras föräldrar vart mördade m.m. så står han och säger (när en sitter och gråter efter att han berättat sin historia) - livet går vidare! Och ser glad ut! ... Vilket jävla psyko! Idag satt han själv och nästan grät över att hans fru inte ville äta pizza till middag! Har jag berättat att jag har han i min grupp också!? Ännu värre! Det är tjafs mellan oss varje dag och hans dumhet har fått mig att bli riktigt elak tillbaka (men han fattar inte ändå, tror han har nån bokstavskombination och inte kan läsa av andra människor).. Han är förövrigt 34 år gammal, så det är inget barn vi pratar om precis..

3 kommentarer:

Den rödhåriga jäveln sa...

Oh duuu akta så han inte tar adressen från din fb-sida. (Som jag gjort) Eller är det så att du vill att han ska läsa här?

Sofie sa...

Haha det har jag inte ens tänkt på (att jag har den där).. Men alltså jag har blockat honom där, han ser inte något jag gör, heller inte om jag finns.. Men jag kan skicka adressen till honom, han får gärna läsa (inte för att han skulle fatta ändå).

Jag kan faktiskt säga att jag inte vill ha honom i min närhet. Han är den mest irriterande och hänsynslösa människan jag någonsin träffat och att han knyckla ihop två burkar i "ansiktet" på mig igår gjorde mig inte gladare!

Den rödhåriga jäveln sa...

Ok! Ja nä han verkar ju iallafall inte vara normal på många ställen i skallen.

Jag kan ha honom i min närhet men jag säger ifrån och markerar om jag tycker att han går över gränsen. Jag kommer att göra det tusen gånger om till han fattar.

Har tom en person som jag känner som har sagt till mig att han avskyr mig. Men jag kan fortfarande vara i samma rum som den personen för jag orkar inte ödsla energi på något han har hakat upp sig på hos mig (vilket är en jävla skit grej från över 5 år sedan på fyllan). Vi är inte kompisar men kan ändå bete oss hyfsat normalt när vi träffas (har gemensamma bekanta/vänner).