torsdag 2 februari 2012

Sy kläder

Jag har sånt sug på att börja sy kläder igen! Men jag har inte haft tid till det.. Får se vad jag hinner i helgen för jag har tyg hemma och en blus jag vill sy. Jag har även ett blommigt tyg som jag kan sy en vår/sommarklänning utav :)

Experimentplagg sydda förra våren!


Min lilla bäbis katt har antagligen fått tandsten :( Vi googlade upp vad det kunde vara och det är på pricken samma symptom och bilder som det ser ut på Lilly.. Så när vi gick till Vet. sist så hade han fel, det är inte matallergi som han sa, nu har vi länge testat olika sätt! Imorgon är det vi som ringer dit och ser om han kan skrapa bort det, då det irriterar tandköttet.. Vi tittade även i munnen och jag tror mig se tandsten där :( Inte har jag haft en tanke på att det skulle kunna vara det på en kattunge?

Inga kommentarer: