onsdag 1 februari 2012

Ge mig ett jobb tack!

Haha nu har jag suttit och sökt fler jobb, man får inte vara kräsen! Jag har sökt som det så fint heter restaurangbiträde :) Men jag kan tänka mig att det är en bra erfarenhet om man jobbat som det.. Då kan man sen om man vill inrikta sig mot det söka andra tjänster som passar en bättre pga erfarenheten :)

Jag har även sökt jobb som personlig assistent, på två olika annonser :) Det lät som två toppenjobb! Som jag skulle trivas på :)

Och till sist försökte jag skicka in ett personligt brev och cv till apoteket, men guud så invecklad sida.. Får göra det ikväll då Henrik kan hjälpa mig!

Annars? Jag har skickat in skoluppgiften som jag gjort klar, sista inlämningsdag är nästa vecka, men nu har jag fått det bort gjort redan = ledig i helgen!

Inga kommentarer: