torsdag 8 september 2011

Tveksam

Är sjuk, förkyld. Halsont har försvunnit men jag är täppt i näsan och känns som skallen är fylld med bomull.. Idag var jag på sjukhuset med en person och jag kände verkligen av förkylningen, riktigt hängig blev jag mot slutet. Jag skulle egentligen ha förberett dagens middag, ist så har jag legat och kollat film i soffan..

Imorgon jobbar jag 7-16 och jag är tveksam om jag orkar vara där hela dagen :( Inte bara att orka utan också vill man ju inte smitta någon gamling! Men nyser jag inte på dom går det väl bra? Det går lite upp och ner, just nu känner jag mig lite bättre, men för en timma sedan orkade jag knappt ställa mig upp! Åh vad ska jag göra? Jag vill inte sjukanmäla mig, vem ska då jobba? Sen är det för sent att sjukanmäla sig tänker jag.. Sen så vill jag ha lönen också, pengar så jag kan leva på riktigt. Inget mer snåla som jag får göra den här månaden :( Men inte så konstigt då jag lagt alla mina pengar på katten och andra dyra saker som telefon, garn m.m. jag får som skylla mig själv just nu ... BLÄÄÄÄ. Räknar ner till två veckor från nu, då ska jag lyxa till det, tjoohoo!!

Inga kommentarer: