lördag 10 september 2011

hällregn och åska!

Vilken överraskning! Jag o Henrik for på affären å sku handla till pirogerna m.m. soligt och grant var det när vi for. Hundra meter från affären börjar det komma stora jävla regndroppar som gjorde döont att få på sig.. Väl inne i affären hörde vi från taket hur det öste ner, hmm hoppas det slutar innan vi är klara här... men nej! Såklart börjar det ännu mer och vi hade redan väntat länge på att det skulle sluta, så vi cykla iväg ändå, haha Halvvägs hör jag världens åskknall :O OH MY! Jag som är så rädd för åska :( Men genomblöta, kalla, svettiga tog vi oss hem..

Oj nu dramatiserar jag igen ser jag, haha :P

Men nu det skamliga.... Det blir inga piroger idag, det blir imorgon. I stället köpte vi typ shake and bake pannkakor. :P Har aldrig provat så why not?! Köpte drottningsylt och grädde till det, mumsfilibabba :)

Inga kommentarer: