fredag 23 september 2011

Dammsugarpåsar

Och vad är det som får mig till att blogga om dammsugarpåsar en fredagkväll? Jo för att idag fick jag uppleva ett myller av dessa påsar på affären, kan det inte bara finnas en sort?! AHHH tokig.. Hade tagit kort på både påsen som jag hade i och modellen på min dammsugare så det skulle vara lätt och hitta den rätta, men vad hjälpe det när det fanns hundra sorter fast inte den jag behövde :( Chansade på en som såg liknande ut, imorgon blir det stora provet! Hoppas hoppas..

Blir alltid förvånad över att dammsugarpåsen blir full och måste bytas. Åh det är så snuskiga golv här nu :(  Stackars jag har inte fått dra runt med min fina vän på golvet på flera dagar pga dessa förbaskade svårhittade påsar.. Fått sopa på de värsta ställena..

Det är konstaterat att det svåraste att shoppa är DAMMSUGARPÅSAR..

haha ne nu ger jag mig, låter ju som en pensionär , haha I-landsproblem.

Inga kommentarer: