måndag 12 september 2011

Tacksam

Har funderat mycket över vad jag har och hur långt jag kommit här i mitt liv. Jag borde vara mer tacksam över det jag har. Jag har kommit längre än dom flesta i min ålder har gjort. Jag har ett eget hem, jobb, sambo, är förlovad, jag har min familj, fina vänner och allt man kan önska sig i materiella ting.. Jag tycker jag är nästintill perfekt om jag får säga det själv.

Men mycket vill ha mer!!

Inköpslista:

Duntäcke - gås eller and? dun, vet inte vilket som är bäst (ska kollas upp)
Ny bäddmadrass
Nya gardiner
Kattvårdsprodukter
Skor
kläder
jacka
garn i massor
Lampor till fönsterna
Sytillbehör
Kläder till Henrik
m.m. :P

Hmm jag ska också hitta någon skomakare som kan rädda mina fina vinterskor som jag köpte förra året för dyra pengar.. 

Sen så är det väl dags att börja tänka på julklappar. Jag gör såklart mina egendesignade julklappar :) Jag är ju så duktig på hantverk :P

Inga kommentarer: