onsdag 7 september 2011

Bönder på tv igen

Ikväll är det säsongspremiär för ett jätteskojigt program, bonde söker fru! Jag och min lillasyster brukar se det och sen ringa och skratta i telefon :P Förra året var dom så pinsamma att det var nästan jobbigt att se, men kul :) Men det är inte bara pinsamma folk i programmet utan även riktiga seriösa och dom hejar man ju på!


I morgon ska jag vara "guide" på sjukhuset igen för en boende där jag jobbar. Nu har jag varit på sjukhuset en gång innan så jag är inte lika nervös för att gå fel och virra bort mig.. Hoppas det inte tar så lång tid för jag är lite krasslig i hals och näsa. En liten förkylning har jag och jag vill vila bort den så det inte blir värre.. På fredag är det jobb där ute så jag vill vara frisk och inte smitta någon! Jag vill jobba och tjäna pengar, så det skulle ju vara förargligt om jag måste tacka nej :(

Inga kommentarer: