lördag 17 september 2011

Lördag och sol

En sväng till stan blev det för att fixa IDkort åt Henrik. Några bilder senare och en lång väntan på banken så får han som svar att polisen måste identifiera honom först, eftersom hans gamla IDkort gick ut för en vecka sedan!! hahahaha jaja...

Jag hade heller inte den största turen då jag var till skomakaren. Tog med den skon som klacken hade lossnat på, men han behövde byta hela klacken och ville då ha den andra skon också :( haha jag är värsta puckot ibland den andra lämnade jag hemma :P Jag ska iaf få en gummiklack som ska hålla hur bra som helst. Det går på 350 :- , mycket bra pris tycker jag. Men det blir en sväng med den andra skon på måndag och dom ska vara klara på onsdag. Sen har jag mina fina höstskor på fötterna igen :)

Jag och Henrik köpte en liten inflyttningspresent till Daniel och Ida som vi ska hälsa på ikväll, hoppas den uppskattas :)

Nu har vi lagat och ätit biffstroganoff GI och gott :) Kaffe på det!

Inga kommentarer: