lördag 24 september 2011

Dagens fångst

Från dagens shoppingrunda. Ursäkta för dålig kvalité på bilderna, konstigt ljus och snabb fotograf som ibland inte orkar bry sig så mycket extra..

En kasse med garn! Det ska bli julklappar :) Snart Oktober så jag måste börja nu om de ska hinna bli färdigt! Jag har sen innan annat garn hemma som ska användas i dessa projekt.


Gardintyg och löpare. Var in i alla tygaffärer och vanliga affärer som sålde gardiner, men kunde inte hitta det jag ville ha... Så gick jag in på lagerhouse för att hitta någon duk och där hänger ett tyg som jag vill ha! Och på tygaffären hittade jag en duk jag ville ha, haha Som det kan bli :P
 

Inne på Åhlens hittade jag två underlägg till katternas matplatser. OCH en soppslev som jag letat efter, en riktig och inte i plast! Glad blev jag och tog med den hem :)
Henrik hitta extra bra matlådor som ska hålla tätt från luft och inte läcka ut något alls då det var två lock på en låda, superlådor :)


Imorgon blir det att fixa här hemma. Sy upp och byta gardiner. Byta dukar och sånt :) Skoj med något nytt nu till hösten.

Ska även beställa lite kattvårdsprodukter som eye envy och perser schampo.. Badade lillkatten idag i Biancas silky-schampo, det funkar väl men jag har inget balsam ännu.. Lilly är väldigt lugn och cool i badet och med hårfönen. Vad jag är glad över att ha fått en sån fin liten kissekatt. Hon och Bianca har blivit lugn med varandra och leker nu :) Älskade små katter, dom är som mina barn. hehe

Inga kommentarer: