torsdag 22 september 2011

Leta nytt jobb..

Jag jobbar ikväll och imorgon ute i Holmsund. Men nästa vecka ska jag ringa runt till olika ställen här i Umeå och se om någon vill ha mig.. Problemet med att vara i Holmsund är pendlingen med bussarna. På helger kan jag inte jobba alls pga inga bussar går :/ Sen så är det ganska dött med jobb emellanåt då jag heller inte är den ända vikarien. Så då är det bra att ha flera vikariejobb. Jag hoppas på att någon vill ha mig även fast jag inte har någon utbildning, men jag har ju 3 års erfarenhet som borde räknas som något iaf.

----------------------------

Nu är jag också lite orolig för lillkatten. Såren i mungipan har blivit bättre, men hon har två till uppe på läpparna som jag inte tycker ser så bra ut :( Jag har försökt söka efter vad det kan vara men hittar inget.. Veterinären sa ju att det var matallergi en jag undrar jag, hmm.. Antibiotikan verkar inte ha hjälpt så mycket faktiskt.. Annars är hon pigg och verkar inte brydd över det. Men det är såklart jag, vill att hon ska vara bra!

Inga kommentarer: