lördag 18 december 2010

Ut i snön..

Snart åker jag in till stan för lite julhandel :) Har några saker som jag ska handla till mig själv och lite julklappar. Jag fick ju ett presentkort när jag fyllde år på 100 kr på Hemflit :) Så det blir några nystan garn som jag kan sticka något juligt av medan jag åker tåg.. Sen så har jag en på 100 kr på HM också.. Jag behöver ett par helt vanliga mjukisbyxor till tågresan och något jag sen kan jobba i, skönt med mjukisar när man sitter i ett trångt utrymme och ska klättra till översta slafen och ner igen några gånger :P Nattåg är grejer det!

Men iaf jag har gjort en lista på de saker jag ska köpa. Tror ju att det kan vara fullt med folk på stan, eller jag vet att det kommer att vara det, bra att veta allt man ska köpa så man slipper stressa omkring utan en plan! än så länge har jag fyra julklappar färdiga... Ute snöar det bara mer och mer, så snart ut i snön och vänta på bussen, eller som det vart dem senaste gångerna - springa ikapp bussen :P

Inga kommentarer: