söndag 19 december 2010

Åh nej :(

Fan, jag har blivit sjuk :( Huvudvärk, nackspärr, feber och nå jävligt ont i halsen och jag får lov att tycka synd om mig själv! Några dagar innan den långa resan och jul, det är så typiskt.. Idag har jag varvat med att sova och att äta alvedon. Men nu har febern gått över och ist ersatts med yrsel.. Fy fan kan knappt svälja så någon mat har det inte vart nå tal om, utan jag har druckit te.. Kanske får be Henrik göra soppa åt mig när han kommer hem från jobbet..

Henrik jobbar in julafton och måste jobba ända till 16 idag :( Jag hade verkligen behövt min älskling här hos mig... Idag har inga julklappar blivit gjorda :( Hoppas jag mår bättre så mitt huvud klarar av att tänka lite matematik som behövs när man syr och har sina uträkningar..

Inga kommentarer: