fredag 31 december 2010

31 December

Jag har jobbat! Var längesedan jag såg gamlingarna, men jag kommer se mer av dem då jag jobbar hela helgen och måndag.. Om några timmar är det ett nytt år.. 2011 och det är ju nice :) Tiden går fortare och fortare ju äldre man blir.. Vips så är man 40, haha jag låter som en trettiplus:are som är bitter.. Ne jag är glad.. som jag oftast är :)

Kvällen blir skön,, Ingen sprit och ingen fest, precis som jag ville ha det! Att alltid sitta och dricka alkohol så fort det är något speciellt är ganska tröttsamt.. Snart är ju marknaden och då får man mer alkohol än vad man behöver för ett års intag.

Henrik lagar mat, det ska bli potatisgratäng och fläskfilé.. Det som så många andra äter idag, haha kan det vara 50% av Sveriges befolkning som äter gratäng på nyår? Det är väl nästan tradition..

Till kvällen blir det alkoholfri cider, chips, bågar och tårta. Daniel ville heller inte supa så han kommer också hit och slöhänger med oss :) Kanske blir det lite Monopolspelande, fick ju det i julklapp av Henrik :)

Gott nytt år önskar jag :)

Inga kommentarer: