måndag 6 december 2010

Lärarbesök

Idag har jag fått det överstökat! Min lärare har vart förbi på min Vfu och bedömt mitt ledarskap under en lektion. Det gick inte som jag tänkt mig, men absolut inte dåligt! Det gick bra :) Jag hade genomgång för klass 3 , söta och snälla fast busiga barn... Både min universitetslärare och handledare tycker jag har bra hand om yngre elever, för det märktes tydligen på hur jag var emot dem och hur dem är emot mig :) Men jag är väl bra med de äldre eleverna med såklart :) Det ända jag ska tänka på och träna på är att prata med magen? Tydligen pratar jag med halsen , haha Jo jag vet att jag inte har den starkaste rösten, men i mitt huvud låter det högt när jag pratar, höjer jag rösten tycker jag att jag skriker! Men men får spela in mig på band och lyssna..

Har vart på lärarträff idag och sett början på en tre delars film om nya läroplanen och kursplaner som snart börjar gälla.. Intressant.. Filmen finns på skolverkets hemsida om någon är nyfiken :)

Har ikväll klippt ut lite mönster i mina röda jultyger, julklappar är på gång!!

SEN! MIN TVÄTT HAR ÄNNU INTE KOMMIT TILLBAKA :( TJUVEN ÄR INTE FAST MED ANDRA ORD!!!!

Inga kommentarer: