onsdag 15 december 2010

Glömsk

Glömde av att skicka julkorten.. Men i morgon är absolut sista dagen om dem ska komma fram innan jul och jag får bara inte missa att posta iväg dem!! Har så mycket som snurrar uppe i skallen att jag glömmer då och då vad jag ska göra och ibland viktiga saker också :(

I morgon ska jag hålla i en lektion, men jag är inte klar med förberedelserna än, jag är så trött att det bara blir fel.. Ska bli så skönt på fredag då jag går av sista lektionen och far hem.. I morgon blir det förresten julbuffé på skolan 30 kr är inte illa för ett julbord :)

Idag var det besökare här hemma som tittade på lägenheten då hon var intresserad av den. Hon verkade tycka den var mycket bra :) Den är ju det också, min stora och fina lägenhet.. Men den nya blir säkert bra den med, iaf närmre till alla tyg och garnaffärer, tjoohoo!! :)

Ne nu ska jag sova, upp tidigt imorgon och fortsätta med förberedelserna innan jag far på skolan..

Inga kommentarer: