torsdag 16 december 2010

En dag till..

I morgon är sista dagen på skolan innan juluppehållet. Det är en ganska kort dag med två lektioner och inneleksansvar :) Idag hade jag genomgången om bomull för klass 6, tekniken strula så jag fick ta den i slutet av lektionen då alla ville hem, haha hade kunnat gå bättre men jaja.. Jag var på dåligt humör pga av en hysterisk administratör på skolan, jag frågade en fråga om kopiatorn och hon flyger i taket och svär och beter sig riktigt skumt!! Sen fortsätter hon och surar, jag fattar verkligen inte vad hennes problem var! Åh nej nu retar jag upp mig när jag tänker på henne.. Gammal som gatan är hon så förhoppningsvis går hon i pension snart för hennes egen skull, då hon uppenbarligen inte trivs på jobbet och inte klarar av det.

Sitter nu och kollar på tre kronor och äter juleskum och blodapelsin :) Gott! Sen så har jag skickat iväg julkorten.. Sista dagen för att skicka dem, iaf om man ska snåla med julfrimärken, 50 öre billigare! haha Ne det är inte därför utan för att julfrimärken har ju alltid söta julmotiv jag skickar med dem... Nu ska jag sticka lite på tröjan också :)


Inga kommentarer: