tisdag 28 december 2010

En dag kvar till hemfärd..

Herregud vad jag äter!! När man proppat i sig så man nästan spricker så går man och äter en pizza :P haha galet, jag vet! I morgon har jag tajt schema, ska till farmor och antagligen senare träffa min morbror som jag inte sett på flera år och hans tjej.. Hoppas man hinner för det hade ju vart roligt :) Packa måste jag ju också göra, även fast jag köpt ny rullväska tar mina julklappar upp hela väskan! Så det blir mycket packning med upp och hem.. Hoppas nu tåget inte strular för mig!!! Ska ju jobba på fredag till måndag..

Nyårsafton som jag planerat att göra ingenting på förutom att jobba ska jag nu ha middag på, med nytt folk jag aldrig träffat förut.. eller jag vet inte om det är spikat än, får ju se, jag tar dagen som den kommer...

Snart är det dags för marknad också.. Då blir det resa uppåt :)
 

2 kommentarer:

Amanda sa...

NÄr är julmarknaden? Jag är så sugen på att åka dit! Kram

Sofie sa...

hej Amanda :) iår är det den tredje februari. Marknaden är alltid första torsdagen i februari, men sen så är ju den historiska marknaden några dagar innan. beror väl på vad man tycker om..