söndag 12 december 2010

Sista veckan och lite funderingar

5 dagar kvar tills jag har lite julledigt, fri från skola men inte uppgifter.. Men jag ska försöka lägga bort allt då jag är nere i söder, får jobba innan och efter resan! Kom på att jag måste göra en till genomgång på skolan för eleverna nu på torsdag.. Ska handla om bomull.. Sen ska jag skriva en uppgift till innan jag tar ledigt! Imorgon är det luciadagen och jag får väll bjuda på mig själv och sätta lite glitter i håret, jag har ju små elever imorgon, jag träffar dem små tvåorna för sista gången..

Just nu småkollar jag på Beck - I guds namn... Tycker Beck är bra filmer, men den här är väl inte den bästa..

Sen så sitter jag och funderar på hur sjukt det där i Stockholm var, självmordsbombare och grejer. Tur att ingen blev skadad! ja, förutom han då som gjorde det..

Sen så kollade jag på reprisen av Idol-finalen.. Jag tyckte ju att Jay var bäst och därför skulle han ha kommit tvåa, för det har ju alltid gått bäst för dem som kommit tvåa i den tävlingen! Men kul att han vann ändå :)

Jisses vad fort den här helgen gått! Hade velat ha en dag till, då gårdagen gick åt till att må dåligt, haha fy fasiken vad jag kräkade, har fått jävlart träningsvärk i magen :P Sen sov jag bort resten av dagen...

Inga kommentarer: