måndag 20 december 2010

Fjärde ljuset tänt o julveckan är här..

Fjärde advent och den här veckan är självaste julveckan :) På onsdag tar jag tåget ner till THN för att träffa familjen igen.. Jag är inte framme förens på torsdagen, uppesittarkvällen.. Jag ska få träffa min systers nya vovve också, lilla theo :) På Julafton ska jag för första gången på 5 år vara hos min familj och juldagen stannar jag hemma också. Jag ska inte gå ut någonstans som förra året.. Förra årets juldag kommer jag aldrig glömma, fy vilken hemsk upplevelse jag var med om.. Men men Jag tror hela den här julen kommer bli bra, även fast Henrik firar jul här uppe.. Fortfarande sjuk och dricker te med honung, nackspärren har inte släppt än heller.. Men på ett sätt är det bra att jag blev sjuk nu för jag kanske hinner bli frisk till helgen om jag har tur..

Inga kommentarer: