söndag 5 december 2010

Andra ljuset tänds

Andra advent idag och jag tänder andra ljuset i staken. Det är väll kanske först nu jag kommit i julstämning. Har haft och har mycket att göra. Just nu tvättar jag och städar samtidigt som jag förbereder inför middagen.. Jag är ganska nervös inför morgondagen, min lärare från universitetet ska komma till skolan och bedöma mig när jag håller i en lektion för klass 3.. Undrar hur det ska gå, hittills har det inte varit några problem men jag blir nervös och lite orolig ändå! Men jag vill bara få det gjort nu så jag kan fokusera på annat.. Något annat är bedömning och skriva några sidor om detta och skicka in till min grupp.. Det blir arbete under julledigheten alltså :( Aldrig en lugn stund när man pluggar inte!

Måste ta tag i julklappstillverkningen också.. Och ut på stan och köpa dem som jag inte gör själv, bara att vara på stan i juletid är mysigt. Pyntat och ljus överallt :)

Inga kommentarer: