måndag 13 december 2010

Tredje ljuset är tänt och luciadagen är här

Idag har jag vart och tittat på niorna som lussade i idrottssalen.. Dem var duktiga eleverna :) Synd bara att tv-lucian kom i bakgrunden pga av bombmannen.. hade velat att det var mer mys i morse på tv än att behöva gång på gång se videon när det/han exploderade i sthlm :(  Men har haft mys här ikväll med min warm and cosy filt, så himla skönt att sitta under den :) Druckit lite kaffe och ätit en skumtomte har jag också gjort.. Några dagar kvar nu bara till jag får sova ut i några dagar!! Men innan dess, nytt uppdrag av handledaren, vi ska göra mönster till kökstillbehör som grythandtag och knäckebrödsskydd m.m. som elever ska sy på elevens val... Glömde ju skriva igår att jag tänt mitt tredje ljus i staken, skandal haha men jag har tänt det, var så säkra!

Inga kommentarer: