fredag 10 december 2010

Hipp hipp hurra!!

Idag är jag hela 21 år gammal, wooooow :P Har precis kommit hem från skolan och ska nu städa bort katthår m.m. Ska också baka tårta och fixa med fika :) Klä mig som tomteflicka och fixa en julig musiklista till ikväll.. Jag ska ha ett litet kalas med 10 inbjudna, blir så nu mitt i praktiken att jag inte orkar ha något mer/större, kan det bero på min höga ålder?

Jag har gjort två garntomtar/änglar idag på skolan. Egentligen skulle det vara så att vi skulle sitta ute i elevernas fikarum och visa dem som ville julpyssla, men ingen ville eller hade lektion, så då satt vi kandidater och lärare och pysslade ist :P Julpyssel är något av det roligaste jag vet!

Nu kikar jag lite på det stora paketet som jag ska öppna ikväll, undra vad det kan vara? Från Henrik såklart, sen har jag fått grattiskort i brevlådan, mina systrar ger mig mina födelsedagspresenter när jag åkt ner :)

Ikväll ska jag ha kul, vinflaska har jag köpt och ska dricka nått glas eller två :) haha

Inga kommentarer: