söndag 1 augusti 2010

Hemma

Hemma igen efter turen till Vännäs. Det blev övernattning också i Henriks fasters gäststuga :) Det var mysigt, sov som ett litet barn hela natten.. Om inte Henrik väckt mig hade jag nog sovit hela dagen.. Bussresan gick bra, köpte ett par åksjuk-tabletter som jag tog. Lite för mycket information av en bekant på bussen bara om både det ena och det andra, haha Full rulle när vi kom fram, Henriks kusins två pojkar var där. Jag är inte van med småbarn riktigt, har ju aldrig haft några runt mig förut.. Men god mat bjöds det på, fastern är duktig på å laga mat :) Synd att dagen o kvällen började med regn! Jag vart blöt :( Men sen kom kvällssol och hela dagen idag har varit solig och varm. Det gillas mycket! Hoppas jag nu blev lite "brunare" för jag har solat i dag :)

Min "åh-nej-det- regnar-och-jag-blir-blöt" min :P hehe

Jag säger som katten - Mjaaaauuooo jag vill in!

Inga kommentarer: