lördag 28 augusti 2010

Lurad, ryggbesvär och kräftor

Jag har blivit lurad av jysk! Ringde ju igår och dem sa att jag kunde hämta sängen, men när jag kom dit hade dem antagligen redan sålt den och hade en massa bortförklaringar.. Så nu står jag på kö :( Fy tysan säger jag då! Men jag handla lite andra saker i stället för att tröstshoppa, det blev en bänk med korgar och en hylla till hallen.. Det blev fint :) Något positivt från jyskbesöket iaf!! Dem fick då höra av mig och se på mitt ansiktsutryck om vad jag tyckte om hela sänghistorian! När jag stod i kassan blev butikspersonalen nervös , tryckte fel flera gånger och småflina nervöst när jag rullade mina tummar, haha jag var sur och det såg dem! Dem fick mitt nummer och lovade ringa, så nu hoppas jag att dem gör det också!

Jag har sträckt ryggen också, vet inte hur men nå knas är det med den. Stenhård på ena sidan och värken går ända ut i arm och nacke :( Stackars mig, men det går. Jag har ju haft ont förut i min lilla rygg.. Men det är inte så skönt precis..

Jag kan trösta mig med att i kväll så ska jag på kräftskiva. Äta gott och träffa vänner :) Jag tar med mig Henrik så får han träffa lite folk han också, han trivs bra i deras sällskap och det gör mig glad... Så jag tar med mig ingredienser till västerbottenspaj och lagar den hos Mia, första gången jag gör sådan paj så jag hoppas den blir bra! Mina naglar har jag målat röda för att matcha de röda kräftorna, haha och för att det är snyggt :) Plattat mitt omöjliga hår, satt på lite kludd på ögonen och snart är jag redo att fara iväg! Ska bli så kul, kanske alkoholen mjukar upp ryggmusklerna? vet inte, kan gå kanske...

Ha de!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas kräftskivan var bra :)

Jättefin byrå från Jysk. Har tittat på en sån faktiskt. /Stina