måndag 2 augusti 2010

Något nytt igen

Ska börja brodera en tavla :) Det ska bli något fint att ha i sovrummet tänkte jag.. Oj vad många projekt jag drar igång, har nog minst 5 stycken nu :O Men det är roligt att variera mellan dem allihopa.. Tror nog jag kommer bli klar med många på en och samma gång..

Jag har vart en sväng på biblioteket idag och letat lite granna till inspiration, inte för att jag egentligen behöver mer inspiration än vad jag redan har men det är kul :) Risken är att jag vill börja med mer och mer saker...

Ska ringa Kajutan snart, ska beställa pizza utan gluttar till ikväll :)

Ska också leta upp nå trevligt recept på tårta som jag så snällt ska baka i morgon.. Om jag inte hittar nått så tar jag och gör marängtårta som jag brukar göra... Längtar tills i morgon kväll då jag får se Henrik öppna sina presenter jag köpt åt honom! Spännande och se vad han tycker om dem, jag gillar dem iaf :)

Inga kommentarer: