fredag 27 augusti 2010

Mot Ersboda

Jag ska snart iväg till Ersboda för att köpa möbler!! :) Jag har längtat i ett år efter att få en sängstomme och nu är det dags. Jag hade sån tur då jag ringde Jysk idag efter den vita jag sett.. Dem sa först att det var en beställningsvara och att jag var tvungen att komma dit och betala och sen vänta i någon/några veckor. Men sen när jag fortsatte babbla med dem om lite allt möjligt, haha (som vanligt kan jag inte sluta prata), så såg han på datorn att det faktiskt fanns en sådan säng inne!! :) Jag blev superglad och bad han skriva Sofie stort på sängen så ingen skulle ta den från mig...

Ska kolla efter lite andra saker också, jag vill ha någon möbel i hallen och ett par runda mattor.. Hoppas dem har det, för såg inga på hemsidan, men vem vet kanske? Vi får se...

Snälla Daniel ställer upp, han är guld värd våran Daniel.. Om man hade kunnat hade jag adopterat honom för längesedan :) Jag har ju ett extra rum här hemma, hehe

Inga kommentarer: