söndag 22 augusti 2010

Sista dagen

Jobbat min sista dag på jobbet!! Jag fick jobba över också, lite smått jobbigt men det är klart man ställer upp när det är kris! Nu är jag ledig några dagar innan skolan börjar :) Ska vila upp mig och sen ge mig ut för långa trevliga shoppingturer på stan. Det ska bli så roligt med nya kläder och annat som behövs. Jag har fint med pengar efter sommarens jobb, då jag knappt haft några utgifter då jag nästan bara hängt med gamlingarna :) Spenderat säkert 80% av sommaren med the old people och inte klagar jag, lärt mig mycket nytt av dem...

Ganska så trött efter den här helgen men jag ska ändå försöka hålla mig vaken och se på söndagsfilmen på kanal 3. Det är Sagan om ringen- konungens återkomst och jag har inte sett den sen jag såg den på bio. Det måste vara några år sedan nu tror jag.. Jisses jag börjar bli gammal jag, fyller för fasen 21 år om ett halvår! :O Nä nu ska jag inte tänka på det, jag är iaf inte 30 plus utan ett liv som vissa andra stackare är, nååå så tråkigt för dem.. Nä nu är jag trött och mina tankar är för många på en och samma gång...

Film nuuuuu!!

Inga kommentarer: