tisdag 31 augusti 2010

Färgning av tyg och bildvikarie

Skolan har ju dragit igång igen och vi har börjat med att färga, måla m.m på tyger.. Faktiskt väldigt roligt tycker jag :) Lärt mig några nya tekniker och det är jag alltid tacksam över att få göra.. Ingen av tygerna är riktigt färdiga än då det tar sån tid att torka dem, men ska bli spännande och se resultatet imorgon då jag åker in till skolan igen.

Jo så ringde dem från en skola och ville ha mig som vikarie nu på fredag.. Jag tackade ja när dem sa att det var i bilden jag skulle vara, men nu när jag kollat upp vad jag ska göra börjar jag bli lite skakis.. Jag vet inte riktigt vad jag tänkte att jag skulle få göra, men trodde iaf inte att jag skulle starta upp dem inför terminen!! Hjälp alltså, konsthistoria WTF why why? Trodde att dem redan startat upp med sina projekt då skolan började för några veckor sedan.. Måste nog plugga på lite innan fredag alltså, haha Men bra träning inför VFU:n som närmar sig och för mitt framtida yrke såklart :) Konsthistoria är ju inte allt, utan dem ska få lära sig blanda till färger och det är ju något som jag kan redan.. Måste lugna ner mig lite, det blir nog bra till slut.

Inga kommentarer: