torsdag 26 augusti 2010

På nytt uppdrag

Jag och Henrik gick idag runt på stan för att hitta en fotoväska till nya kameran. Det blev lite annat också till mina fina pojkvän, som en t-shirt, en kofta och ett par svart byxor :) Henrik vart också sugen på en ny ryggsäck då jag köpte en för nån dag sedan, han fastna också för en haglöfs väska. Henriks väska hade också en inbyggd liten datorväska som man kan ta ur, perfekt för honom! :) Hittade en fotoväska inne på expert, hann knappt gå in i affären förrän folk flockades runt Henrik och nya kameran, haha har aldrig vart med om nå liknande!! Ställde frågor om kameran osv, jisses!

Vi gick för att äta men det blev en latte för mig medan Henrik åt nå italienskt på up2 .. Jag hade ätit innan jag for in så jag var allt annat än hungrig. Gick på systemet sedan för att köpa nå brännvin, hittade något som ska vara bra till kräftskiva, om det nu finns nå bra brännvin? Tycker det ryser till i hela kroppen och vill fara upp i stället för ner när man dricker det, haha men jag är ju traditionell av mig så ska det vara så ska det :)

Ska leta upp recept på Västerbottenspaj som jag ska fixa till kräftskivan, blir gott :)
Åh, i morgon får jag lön!! Härligt :) Vi ska köpa lite möbler!! Jag som längtat så mycket efter en riktig sängstomme :)

Inga kommentarer: