fredag 13 augusti 2010

Jobbhelg-er

Nu ger jag mig snart in i jobbdimman igen. Denna helgen har jag lite knasiga turer, som om alla sitter ihop med varandra, så jag har varken ledig morgon eller kväll någon dag. Kväll idag, morgon och kväll i morgon och till sist en morgon/eftermiddagstur på söndag! När ska jag hinna mysa med min Henrik :( Sen jobbar Henrik hela veckan då jag är ledig och sen jobbar jag en till sådan här helg nästa vecka! Men man måste ju tjäna pengar så man kan betala för sig. Men jag älskar mitt sommarjobb så det är inte tråkigt eller jobbigt att fara dit eller nå sådant, men jag vill ju hinna vara med älsklingen också. Sova och snarka tillsammans räknas inte som tid ihop!

De ringde från fritids igår och ville att jag skulle hoppa in och jobba i veckan, men det kunde jag inte då jag har dem gamla att ta hand om :) Hjälp vad man ska vara populär inom jobbranschen! Phuu jobbigt att vara eftertraktad :)

Har stickat klart min pippitröja också, så nu återstår det bara att fästa trådar och sy ihop sidorna! Mitt mål är att vara klar denna veckan, men får se hur det går då jag jobbar hela veckan ut nu... Men hoppas gör jag! Jag har ju så mycket annat att göra klart också. Många bollar i luften precis som jag vill ha det :) Ingen dötid här inte!

Inga kommentarer: