tisdag 24 augusti 2010

Lite nytt

Jag har vart på stan med Mia idag :) Jag behövde lite nytt inför hösten och skolstarten.. Så jag har köpt mig en bra ryggsäck från haglöf som ska vara vattentät, bra nu slipper jag axelväskan som gör att jag får så ont i ryggen!! Köpt en ny plattång också som jag ska prova ikväll :)

Sen så fick jag behövd hjälp med att hitta dem perfekta byxorna, tack Mia!! Så jag hittade tre par jeans av samma märke fast olika nyanser.. Man ska gå på det säkra, hehe Jisses jag har köpt mina första jeans i storlek 24!! Har jag krymp? Trodde jag hade storlek 26/27 men nej inte längre tydligen :(

Sen blev det några trevliga tröjor också :) Märks att det närmar sig höst för jag går på mörkare kläder. Det blir så automatiskt och för att affärerna har mer mörkare kläder än ljusa nu mera..


Sen blev det sushi på sushibaren i stan :) Det var supergott, blir fler besök där under året. Hoppas jag får med mig Henrik! Sen till sist blev det en fika på Rost, drack en caffe blablanått och åt en kaka fri från gluttar..

Kräftskiva på lördag då, längtar till att få äta årets första kräfta med goda tillbehör.... nubbe, haha

Jag är så glad :)

Inga kommentarer: