tisdag 17 augusti 2010

Att göra eller inte göra, det är frågan

Ska man hänga med ut idag och sola eller ska jag göra klart det som jag har planerat att göra klart idag? Hmm tufft beslut, som alltid får jag beslutsångest haha nej då.. Men har jag verkligen lust att ligga och steka i bikini hela dagen, jag vet inte.. Om jag nu skulle följa så är det inte för solningens skull utan för sällskapet! Alltid lika trevligt att träffa Ida och Mia :)

Funderar på om jag ska måla naglarna knallröda också, hehe det är så fint.. Kommer ihåg när Henriks kompis råka slå skallen i hyllan och *krasch* så slogs det röda nagellacket sönder och det såg tydligen ut som ett blodbad inne i badrummet :P Ganska roligt ändå, inte att han slog sig men vad ett litet nagellack kan ställa till med, haha När jag flyttstädade där inne kunde jag se småsmå röda fläckar lite överallt.. Stackarn hade fått försöka skrubba bort allt innan jag och Henrik kom hem och det kan jag tro inte var det lättaste jobbet!!

Nu så har jag rengjort Sunnis fina stora bur och möblerat om där inne. Sunnis var lite förrvirrad när jag släppte ner henne i buren igen hon sprang nästan in i husväggen, men sen sprang hon raka vägen till hökorgen och började mumsa i sig hö :) Det är min Sunnis det, springa till maten först av allt!

Nä ska jag börja göra nå vettigt nu i stället, här kan jag inte sitta hela dagen! Det är fint väder och jag har mycket jag ska hinna med innan och om jag far och solar med flickorna :) Lillkatten Bianca ser då inte stressad ut då hon nu ligger på rygg i soffan och sover gott med ena tassen för ögonen, så söt så :)

1 kommentar:

Anonym sa...

asdasdasd