lördag 31 juli 2010

Vännäs

Hjulen på bussen dem går runt runt runt.... runt runt runt... hela vägen till Vännäs :P

Snart far jag och Henrik till Vännäs och hälsar på Henriks faster och man. Hade hoppats på finare väder men man får ta det som det kommer. Kanske spricker det upp senare och blir fint :) Första lediga helgen på länge. jag har jobbat tre helger i rad nu, stackars Henrik har fått sysselsätta sig själv då jag vart borta på jobb. Men nu så, hela två helger ledig nu! Tjohoo! Sen eftersom jag bytt turer så får jag tre dagar ledigt nästa vecka som jag egentligen skulle ha jobbat, men betalt får jag ändå för dessa :) Superveckan har precis börjat, haha kan inte bli bättre :) Jag har nu målat naglarna rosa och det blev mycket fint! Man blir så mycket gladare av lite färg :) Undra om man ska ta på sig lite mascara också? Man vill ju inte bli allt för vågad, haha

Men idag ska jag ha det trevligt :) I väg till Vännäs!

Inga kommentarer: