onsdag 21 juli 2010

Ska man?

Mycket jag skulle behöva göra. Men inte gör jag nått åt saken.
Alldeles för härligt att bara sitta och vara, för att sen göra nå helt oväntat :)
Jag gör andra trevliga saker i stället, inte för att det jag skulle behöva göra är något jobbigt och tråkigt men det är inte rätt tidpunkt bara, var sak har sin tid!

Skulle behöva rensa bort lite grejer här hemma.
Skulle behöva beställa en säng.
skulle behöva beställa andra trevliga saker till hemmet.
Skulle behöva sticka klart tröjorna
..... sy arbetskläder
..... kamma katten med vatten
..... måla tånaglarna i någon härlig rosa färg
..... klura på födelsedagspresenter till Henrik och syster Emma
..... Köpa presenter till Henrik och syster Emma
..... Jo just det! Vattna mina halvdassiga krukväxter
..... Köra en vända med Venus Divine
..... Och lite annat smått o gott.

Men som sagt. Har det bra där jag är nu :)

Inga kommentarer: