onsdag 14 juli 2010

värmeslag en lördag till :(

Trodde verkligen att någon skulle ställa upp och ta mitt jobbpass på lördag! Känns som jag alltid ställer upp men ingen gör det tillbaka.. Ska ändå jobba lördag av någon konstig anledning då jag inte jobbar helg.. ska bli upp till 30 grader varmt och vänner kommer ner till Ume och jag ville verkligen träffas. Men ist är jag fast på jobbet mellan 12.00 till 21.00 :(

Har inte gjort något annat än att jobba i sommar. Men det är mitt egna fel. Fast jag har ju vart tvungen att jobba och tjäna pengar! Jobbigt att ha haft heltid skola och sen inte få vara ledig nånting.. Längtar till måndag, då går jag på 75% ist för heltid!!

jaja det blir grillning i morgon! :)
Fäller en tår över min förlorade lördag, men går vidare till mitt vanliga breda leende igen och en dreglande mun efter grillat i morgon!!

Inga kommentarer: