fredag 16 juli 2010

toastad

Idag har jag varit ute i solen. Blivit knallröd på bröstet och i ansiktet, hehe

Jag for in till stan och hängde på låset till banken! Jag kom tvåa i kön, lite skillnad från sist då jag hade nummer 762 och den var på 714! Men nu har jag nytt IDkort :)

Möte upp Mia och vi gick i affärer lite grann. Jag köpte lite garn (Delight och Fabel), en ny bikini som jag trodde var lila men den visade sig vara blå när jag kom ut ur affären men den var fin ändå :) Vi gick sedan och tog en mjukglass och satt ute i solen. Sen kom Ida och vi gick på waynes och åt lite lunch, självklart satt vi på uteserveringen...

For sedan och spelade minigolf på campingen! Jag är nu för första gången någonsin besegrad i minigolf! Visste att denna dagen skulle komma, haha

Sedan iväg till Vännäs en sväng och sen tillbaka till Umeå och till sist Holmsund.

Jag, Henrik och Daniel grillade ikväll, gottigt :) Nu film och espresso men tror ändå att jag somnar när som helst. Jag är helt slut... och röd! plus skoskav på båda hälarna!

Inga kommentarer: