söndag 4 juli 2010

Det var ett tag sedan

Det var ett tag sen jag och min storasyster Emma träffades.. Måste vara ett år sedan nu :(



Lika längesedan som jag träffade min lillasyster Anna.. Vi har alltid roligt tillsammans :)


Det är nu två år sedan jag tog studenten!
Jag har inte saknat gymnasiet faktiskt, jag har inte hunnit mellan jobbet och universitetet..


Två år sedan jag sprang till pizzerian klockan två på natten och kunde hitta en Glutenfri pizza att gluffsa i mig efter en utekväll på Lipz! Kommer ihåg hur jävla god den var just då :P


tre år sedan jag firade påsk hemma hos min familj! Jag blir alltid lika glad över påskägg fyllda med godis :) Jag hamstrar här godis i kinderna, en vanlig syn om man ser mig nära godispåsar, haha

Första gången jag var på Universum i GBG med Henrik.. Jag ser liten ut där jag står där nere..


Det var ett år sedan jag höll i Moa.. Mitt första marsvin som skulle ha blivit 9 år nu den 8 juli. Jag saknar henne, hon var mer än ett marsvin hon var smart och hade den bästa personligheten! Min älskade Moa blev mer än 8 år gammal... Hon är en familjemedlem..

Inga kommentarer: