torsdag 15 juli 2010

Strålande

(Haha rolig bild :P)


Mår mycket bra, är lyckligare än någonsin och det finns inget eller inga med dålig energi runt mig! Sommarvädret gör mig glad även fast jag är "instängd" på jobbet hela dagarna..
Inte ens en sån sak som att jag fått punktering på cykeldäcket och fick gå hem från jobbet idag gjorde mig på dåligt humör.. Suttit på balkongen ikväll och sugit i mig lite solljus och de är ju nice ;)

Imorgon bär det in till stan! Ska göra ett nytt försök med att hämta ut mitt nya IDkort, sist hade dem stängt på grund av sommartider. Jag ska även köpa med mig en ny bikini :) Så ska jag även in på Hemflit såklart, se om dem har fått hem garnen som jag vill ha! Kanske jag hittar nå trevliga shorts som jag kan tänka mig att ha på mig. Inga kortkorta men lagom. Jisses jag har sett på stan vissa som haft så korta shorts så nedre "skinkdelen" hänger ner utanför, fyyy usch! haha

Kvällen bjuder på grillat och om jag har tur nå cider till det :)

Älskar livet

Inga kommentarer: