måndag 30 april 2012

Helt slut på valborg

Jag känner mig näst intill död, haha Jag har jobbat och kalasat sen i fredags och jobbet fortsätter imorgon. Jag känner mig riktigt trött även fast jag vilat en timma nu när jag kom hem. Men Henrik ville grilla idag och var riktigt taggad när han ringde mig på jobbet. Så vad gör man inte för sin älskling. Jag for på Coop efter jobbet och köpte allt till grillningen, väskan vägde några kilo + cykelkorgen och pakethållaren var full :P

Men gott ändå, vi ska grilla oxfilé och vi båda vill ha dom lite blodiga, mums! Jag köpte en rubb? skrubb? haha vad heter det :P att ha på köttet :) Till köttet blir det grillad majs, potatisblandning, fetaost, karl-johansvampsås, sallad m.m Dags att börja förbereda detta nu!

Det blir ingen eld för mig. Jag orkar inte fara iväg för att se den. Men jag har ju sett 21 stycken tidigare i mitt liv så man kan ju hoppa över en!

Något jag vet är att jag kommer somna gott ikväll efter maten :) Upp tidigt imorgon igen!

Inga kommentarer: