tisdag 10 april 2012

Snöslask ute

Det bara fortsätter snöa och regna vartannat. Tråkigt värre. Men jag har ändå farit iväg och bl.a. bowlat en stund. Det var jättekul! Det var ett år sedan sist, då var jag där med syster Anna :)

Jag har försökt få ut katten som hade lagt sig under soffan och kunde inte komma ut. Det tog ungefär 1 timma! Soffan är så tung, men jag överlistade den tillslut!

De ringde mig från nya jobbet och jag ska dit imorgon! Jippi, jag vill komma igång nu, är riktigt taggad, haha :D

Jag har också lagat mat, Tikka masala GOTT! mumma :)

Snart kommer min stora kärlek hem från jobbet. Jag vill att vi ska trotsa snöslasket och ta en promenad till fettohuset (godishuset). Eftersom jag inte fick ett endaste litet påskägg eller godis i helgen så vill jag ha det nu!

Vad gör jag annars? Jag vet faktiskt inte varför men...
Jag tar fulbilder inne på toaletten i en smått smutsig spegel.
Tror det är tandkräm jag har i näsan?


En nästan helt vanlig dag

Sofie

Inga kommentarer: