onsdag 11 april 2012

Rusning

Idag har varit en hektisk dag iaf på em. Jag drog iväg till F-kassan för att skicka in ett papper. Direkt efter det gick jag till nya jobbet på Haga för att träffa chefen. Jag ska få mailat till mig tider till inskolningen, så snart börjar det! Sen måste man lägga in sig på kommunens nya bemanningsföretag (något nytt de testar) för att få timvikka innan sommaren.

Efter mötet mötte jag upp Kattis som följde med mig till gamla jobbet i Holmsund för att hämta mina arbetsskor och lämna tillbaka arbetskläder. Efter det gick vi och tog en fika på Nisses konditori. Det var bara vikarier som jobbade idag, två som jag aldrig sett förut och en som jag jobbade med i somras. Tur det var ett känt ansikte där iaf :)

Vi satt och väntade på bussen som aldrig kom! Den var så sen så den kom samtidigt som nästa buss en 30 minuter senare! Genomfrusna satte vi oss och åkte in till stan. Först nu har jag börjat tina upp! :P Jag tog bussen till mariedal och köpte mig lite lakrits och sen blev det att promenera hem i regn och kyla..

Skönt att vara hemma!

Fulbild från igår, den bjur jag på! haha


Inga kommentarer: