torsdag 12 april 2012

Ut på landet

Idag har jag och kattis hållit till hos hennes föräldrar ute på landet :) Så mysigt det är på landet! Blev bjuden på gomiddag och trevligt sällskap.. Skönt att komma ifrån stan lite ibland.. Även fast det var mindre bra väder idag, var det mysigt att bara sitta inomhus och titta ut.


Vi skulle annars ut ikväll, men vi sköt upp det. Nu är jag hemma ensam och ska tillbringa kvällen i soffan med katterna. Henrik är på bio :)

Imorgon ska jag iväg på en aloe vera "provning" mitt på dagen. Jag vet inte vad det kallas, men man får prova produkter och köpa eller beställa. De ska vara riktigt bra, men en aning dyra.. Ska bli spännande och se vad det är för något. Jag fick för något år sedan en aloe vera salva av svärmor och den var riktigt bra till mina händer.

Inga kommentarer: