måndag 9 april 2012

Sökt kurser och planerar förfullt

Nu var det överstökat. Jag har sökt några kurser till hösten bl.a. sjuksköterskeprogrammet och textila uttryck 1. Vi får se vad det blir. Jag har ännu inte bestämt mig, men jag har ju tid till att tänka :)

Just nu är jag bara glad för att jag fått timvik och sommarjobb :)

Sen har jag mina projekt jag har planerat! I år vill jag gå All In med trädgårdsarbete och blommor (på den lilla plätt jag har). Jag ser fram emot när snön smälter och allt blir grönt, det är nog bara några veckor kvar. Tråkigt att se att det ska komma snö imorgon nu när jag bara vill att våren ska komma på allvar! Aprilväder :( Jag vill ha fram utemöblerna nu nu nu.

Något jag mer planerar är att fixa baksidan så att katterna kan vara ute utan koppel eller mig i hasorna. Jag ser framför mig när det ligger och har det gott i förmiddagssolen medan jag lugnt kan sitta bredvid med en bra bok :) Frågan är bara hur vi ska göra, hmm.. Högt "staket" eller om man måste sätta upp nät till grannens balkong..

En del av uteplatsen på framsidan.
 Tänk så fint det kan bli med blommor lite överallt! haha


 Miss Bianca springer i gräset



Inga kommentarer: