fredag 13 april 2012

Minispa

Idag var jag på Umestan för lite provning av produkter. Jag hade blivit medbjuden av min gamla lärare och visste inte riktigt vad som väntade mig. Lite paff blev jag när jag kom dit och handdukar låg framme och en massa krämer, en tjej som skulle hålla i det sa att det blir ett minispa idag! haha ojoj :P

Vi provade en massa krämer för ansikte, händer, helkropp och fötter. Alla produkter var från Rosenserien, som är ekologiska och svanenmärkta. De var ganska så dyrt, men det kan det vara värt! :) Jag beställde tyvärr inte idag, men jag får göra det någon annan gång. Jag kan tyvärr inte prioritera krämer för tusenlappar nu, haha Jag ska köpa guld till lillsystern som tar studenten :P Men Rosenserien kan jag rekommendera. Kändes mycket bra mot huden och bra innehåll. Jag är fortfarande babylen :)

Sen blev jag inte ledsen över att jag fick en nackmassage :)



Inga kommentarer: