fredag 20 april 2012

Ärenden och resa

Idag har jag vart på stan från klockan 12.30 till 18.30. Jag har sprungit en massa ärendet. Nu är jag inskriven i kommunens bemanningscenter och kan från och med nästa vecka börja vikariera. Det blev ett väldigt springandes i stadshuset för att hitta rätt (de hade flyttat igår.. såklart hade de heller inte skrivit det någonstans). Sen var jag på möte med min handläggare och jag får vara kvar i ungdomsgarantin fram tills jag går på min rad i sommar. Sen får jag gå på den igen efter sommaren! Så trevligt att höra :)En sak mindre att behöva fundera över!

Jag har vart och köpt en studentpresent till min lillasyster :) Hon kommer bli så glad för det hon ska få (vad det är för något är hemligt). Men jag kan säga att jag slog hammaren på spiken den här gången, hehe

Sen blev det middag för 2 på Eurasia. Trerätters som var hur gott som helst, nu äter man inget mer idag :)

Och nu tillslut så har jag bokat resan till studentfirandet av Anna. Jag kommer vara borta en vecka och det kommer bli så kul! Det är inte så långt dit :)

Imorgon fyller min pappa år och jag gav han ett kort och två trisslotter, haha jag har inte haft tid att göra något själv den här gången och jag vet att han tycker om skraplotter. Det trevliga med allt var att han öppnade brevet och skrapade lotterna ikväll och han vann 75x2 kr.. Alltid något :D Han blev glad och det var det som var tanken.

Inga kommentarer: