onsdag 25 april 2012

Den som väntar på nå gott...

..Väntar alltid för länge! Idag var jag tvungen att få tag på bemanningscentrum då jag fortfarande inte hade fått min TimeCare. Jag satt i telefonkö jättelänge men kom aldrig fram. Så det var bara att palla sig in till stan och stadshuset ännu en gång. Tur var det för när jag kom dit fick jag veta att de hade strul med telefonen och att sen förra veckan har hela systemet legat nere, därför har jag inte fått den. Men för att jag kom dit har jag nu fått en tillfällig lösning på problemet. Jag har fått min Timecare sida men den är inte kopplad till lönen. Så det får de fixa manuellt sen.

Efter att det blev fixat for vi runt en sväng i affärerna, leta kläder som inte fanns. Hur svårt ska det vara att hitta en jacka som inte är av plast?! Aldrig att jag skulle köpa en äcklig plastjacka, bläää.. jag kollar alltid vad det är för material innan jag köper saker, jag håller mig borta från plastmaterial och akryl, för enligt mig finns det inte nå sämre. Men snart hittar jag väl min perfekta jacka får jag hoppas :) Ett par skor och en väska hade heller inte suttit fel, haha

Provade min nya eyeliner som är ljusbrun, ögonen blir som inramade lite smått. Syns inte så bra men kul att testa något nytt. Jag är ju inte så mycket för smink i vanliga fall. Pojkflicka som man alltid varit, har som lagt mina pengar på roliga aktiviteter ist för på smink o väskor. Till pappas lycka :)


Min älskling är ledig idag! Men så mycket ledigt har han inte fått, haha En vän sov över här tills idag och vi har kört runt med honom hela förmiddagen. Sen for dom och luncha. Sen slog vi följe till stan och då ringde en Nisse och ville ha hjälp med sin dator, han kom förbi med den precis.. Så nu vet jag hur kvällarna framöver blir, haha Tur att jag har BigBrother att fördriva tiden med :P

Inga kommentarer: